Καλώς ήλθατε

Συνδεθείτε ή εγγραφείτε ως Μέλη, προκειμένου να σχολιάσετε αναρτημένα άρθρα, slides κλπ ή/και να διατυπώσετε τις δικές σας απόψεις για οποιοδήποτε θέμα τεχνικού ενδιαφέροντος.

Δευτέρα, 23 Μαίου 2022
Τελευταίες αναρτήσεις
Περιεχόμενα (1 έως 11 από 2940)

Αρκετά πράγματα αλλάξουν με εξαιρετικά ταχείς ρυθμούς λόγω των τεχνολογικών εξελίξεων. Ο αυριανός κόσμος - και μάλιστα στο κοντινό μέλλον - θα είναι αρκετά διαφορετικός!! Οι αλλαγές έχουν να γίνονται εμφανείς, όπως προκύπτει από τα παραδείγματα που αναφέρονται.

Η Όπερα του Σίντνεϊ
Ανάρτηση08 Μαίου 2022

Παρουσίαση του περίφημου κτιρίου που ολοκληρώθηκε το 1973 και πρόκειται να αναβαθμισθεί προσεχώς

Ανάλογα με την θέση του κινητήρα και των κινητηρίων τροχών διακρίνονται σε ελκόμενου τύπου (puller type) και ωθούμενου τύπου (pusher type). Υπάρχουν ακόμη διαρθρωτά λεωφορεία (αποτελούμενα από τρία τμήματα), καθώς και διώροφα, μονοαρθρωτά ή διαρθρωτά ...

Σύντομο ιστορικό των λόγων στους οποίους βασίσθηκαν οι δυο επιλογές και στοιχεία για την εφαρμογή της κάθε μιας στις διάφορες χώρες

Ιδιαίτερα εντυπωσιακό και πλούσια διακοσμημένο είναι το "Παρεκκλήσιο της Ευλογημένης Κίνγκα", ένας καθεδρικός ναός διαστάσεων 54 x 17 m και με ύψος 12 m. Η κατασκευή αυτού του υπόγειου ναού διήρκεσε περισσότερο από 30 χρόνια (1896 - 1927), ενώ χρησιμοποιήθηκαν 20.000 τόνοι συμπαγούς αλατιού.

Άρθρο των κ.κ. ΡΟΔΟΛΦΟΥ ΔΡΑΚΟΥΛΗ, Μέλους του Γενικού Συμβουλίου ΣΕΒ και ΑΥΓΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΟΥ, Senior Advisor Τομέα Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος και Ρυθμιστικών Πολιτικών ΣΕΒ

Περίπατος στην παλιά Αθήνα, 1850-1920
Ανάρτηση24 Δεκεμβρίου 2021

Μια ενδιαφέρουσα φωτογραφική συλλογή με διευκρινιστικές λεζάντες

Άρθρο του κ. Ροδόλφου Δρακούλη, επιστημονικού συνεργάτη του ΚΕΦιΜ, που έχει δημοσιευτεί στις 21/08/21 στην ιστοσελίδα https://www.moneyreview.gr

Στις περιπτώσεις που παρουσιάζονται, οι κεραίες απέκτησαν καμουφλάζ, για να είναι κατά το δυνατόν συμβατές με την αισθητική του φυσικού περιβάλλοντος! Κάτι είναι κι' αυτό ...

ΈναρξηΠροηγούμενο12345678910ΕπόμενοΤέλος
Σελίδα 1 από 294